bio

Hej alla!
Det har inte funnits så mycket att skriva om dom senaste dagarna, för det enda jag har gjort är typ kollat på film, hm spelat kort.. aa sen så har det inte hänt så mycket annat, förens idag. När jag vaknade så åt jag frukost tillsammans med mamma som har semester nu, sen plockade jag undan i mitt rum och efter det gick jag över till rebecca, där målade jag mina naglar medans vi bestämde oss för att åka och se sex and the city på bio inne i stan. Ny salong, vi gick på Rigoletto. Som låg ganska när sergelstorg. För de (o)intresserade så satt vi på rad 7 och på plats 57 och 56 i salong 3 som inte alls var så mysig som vi kanske trodde att de skulle vara. stolarna var små och alla var i höjd med varandra så hade man någon framför sig så skulle man inte se sådär jätte mycket, och som tur var så fick vi två "bjässar" framför oss. Då blev vi lite nervösa men dom sjönk ner långt ner i sina stolar så vi såg perfekt. :D
Jag hade iallafall jätte trevligt idag :) Mest tackvare Rebecca dåra! :D


nu är kl 01.10 så de är väll dags för mig att sova ifall jag ska orka gå ut och springa imorgon :)
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: