träna

igår blev de rätt så hård träning, de va as skönt eftersom jag inte har kört så hårt på senaste tiden, så idag har jag träningsvärk och även ont i foten igen :/(a) och idag så hade jag också träning både i skolan och efter. Även om träningen i skolan inte kan räknas som en träning så fanns den iallafall där och jag var där ombytt osv. vi körde ett avslappningsprogram, så alla tog en varsin liten madrass som vi la oss på och frös för att de va så himla kallt där inne (a) nu på kvällen blev de bättre träning inte så hård men ändå skön och jag bet mig i läppen hela träningen pga foten :/
Jag och Malin hann även med  och köpa två julklappar innan vi åkte på träning :)

nu ska jag gå och sova för jag är super trött efter alla träningar och all penicillin som finns kvar ;)  /Jh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: