fredag nu ju

imorse gick jag till tåget, allt var som vanligt musiken rullade genom hörlurarna från mobilen och livet lekte till jag hamna på tåget och musiken slutade spela och mobilen slutade funka. har försökt få igång den hela dagen men icke sa nicke den ville itne starta igen så jag gick utan hela dagen tills jag kom hem. då satte jag mitt kort i en annan mobil för att se hur poppis jag vart idag, ochjag har verkligen dissat många. hade fått några sms som de stog "dissare" på. men hallå jag kunde liksom inte göra nått. så alla mina nummer som jag hade sparat på mobilen är nu borta så jag vet inte ens vilka de är som jag har dissat :p de är ju bra liksom! NOT

från min underbara nokia till sony ericsson :/

aja lifes a bitch, VERKLIGEN! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: