don´t lie

Mindre än en vecka kvar i skolan nu tills de är jullov, typ as skönt eftersom att jag är jätte skoltrött. ska bli skönt med lov, jul, nyår.. och när man kommer tillbaka så är de nästan dags för operation och födelsedag. allt på en gång. jag vill ta körkort direkt när jag fyller 18 men jag har inte pluggat någon teori alls. hur ska jag då klara liksom :O lite smått orolig för de faktiskt :/ men men..

Tänkte även tatuera mig när jag fyller 18.
vad tycks om den här?.. lägg in en kommentar och tyck till, snäll?


Kommentarer
Postat av: Robin

ja med längtar till lovet :)



jaa rätt ballt hörru ;)

Postat av: Katta

det skulle passa, de är jättefint :)

Postat av: Anonym

fint jessika <3, men jag skulle nog välja tre tassar istället för fyra. Men det är vad jag tycker. saknar dig.

Postat av: joss

menar du på söndag? för då ska vi fira !lilljulafton" för mina kusiner åker till usa på julafton .. :/ men kan vi inte ses nästa helg? <33

Postat av: Katrin

Jag tror att det kan bli jättefint, bara du själv trivs i det så blir det nog bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: