Living in........

ännu en dag har rullat förbi och jag är heelt slut! Men jag har haft en jätte trevlig dag på sydpoolen tillsammans med min moster och mina två kusiner. aa vad mer kan man säga, alla vet väll vad man gör på sydpoolen (?) haha
Jag träffade Patrick Hansen på sydpoolen, de va väldigt länge sen man såg honom liksom. så de va ju lite mysigt (a)
vad har jag mer gjort, jag skulle ha tränat men jag har typ ett stort jävla skavsår på vänsterfoten, så skor är inget som är roligt. och jag vill bli av med de där jävla skavsåret till på tisdag helst, för då ska vi in i HALL med innebandylaget, vi har fixat träningsmatch mot sköndal i sköndalhallen. så de blir första gången vi spelar innebandy inomhus sen mitti cups finalen. Heeeelt galet bra alltså, längtar grymt.
och på onsdag nästa vecka så är de första fotbollsmatchen efter sommarn mot enskede. Dom ska vi fan ta nu!
sååååååååå glad över att allt drar igång nu :)

HA DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: