En vecka på Gotland

För exakt en vecka sedan så åkte jag till gotland med min familj och Rebecca och hennes familj, vi bodde i en liten stuga med två rum som vi hyrt av en gammal tant. eftersom vi var sju pers och de bara fanns två rum med två sängar i varje så fick jag och rebecca ett eget rum, min mamma och pappa fick de andra rummet och så fick lena, rikard och pontus sova i bäddsoffa+luftmadrass. veckan var grym de finns mycket att skriva om, men jag skiter i detaljer. Vi spelade ganska mycket kort, vi badade i havet som låg 10 minuter från huset, vi åkte och badade i blå lagunen och de måste jag säga var de finaste och skönast stället ever förutom att man nästan inte kom upp ur vattnet för att de blev djupt direkt men man fick krypa när vi ändå var där hoppade vi från berg ner i vattet, grymt bra vare! så var vi i visby och gick omkring en dag och samma kväll kollade vi på tornespel, de va inte så bra som jag trodde men de funka ;) aa annars har vi inte gjort så mycket annat, spelat vollyboll och så har jag och pontus fysat/tränat en heldel :)

de får räcka för nu ska jag sova, de blev tidigt imorse :P haha
SKÖT OM ER ALLIHOPP! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: