en dag

I fredags kom jag hem ifrån den soligaste veckan på gotland och direkt när vi kom hem så började de regna jippi. från sol till regn, men så äre ju. bara att leva med det liksom :D
igår var jag iallafall på bio med elin och såg på the dark night, jag tyckte att den va bra! och de va jätte kul att vara med elin igen, vi har ju inte träffats på en vecka typ (a) när jag stog med elin och skulle köpa biljetterna så såg jag nikolina, typ as kul ju :D hon ba stog där och jag ba sprang till henne, jag blev så himla glad över att träffa henne. saknar henne grymt mycket!

aaa och idag då, ännu mer regn och även åska, grrrrr, ähm iallfall så ringde jag elin. Hon kom över och så spelade vi piconary med malin och gold. dom trodde att dom skulle vinna så hårt över oss, men oups vilka vann?! :D om inte Elin och Jessika! vi ägde ju totalt! :D
idag har jag också hjälpt pappa med massa grejer på dator och kollat på film.

imorgon börjar innebandyträningarna igen :D WIIIIIIIIIE!


Och så sist men inte minst så måste jag ju förfan gratta min stora syster till körkortet! GRATTIS MALIN :D <3
Imorgon så ska vi åka bil du och jag ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

SÅklart att vi sak:D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: