Nikolina Blank

Jag saknar dig Nikolina!



jag vill att vi ska fylla på våra förråd med minnen massa minnen många fler än dom vi redan jag, för då kan man infinna sig i minnerna under dåliga dagar. tänka på nått som är underbart och inte på något som försvunnit. som är tankeställare får man gärna gå igenom minnen och bara tänka tillbaka, och kanske förbättra de som inte var sådär övertygande. som du redan vet så är livet härligt, och man har så mycket att se fram emot, man vet inte hur någonting kommer att vara i framtiden, men man kan ju alltid försöka göra det bästa av de vi kan göra just ju, så att vi inte glömmer! jag vill inte Glömma och jag tror inte att du vill de heller.

Jag älskar dig och jag vill aldrig att vi ska glömma allt bra vi har tillsammans!

Kommentarer
Postat av: nikolina

jag kommer aldrig glömma
jag kommer aldrig lämna
jag kommer aldrig sluta älska
jag kommer aldrig sluta sakna
jag kommer alltid stå dig nära
det spelar ingen roll, oavsett vad!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: