HÖSTLOV nu! yiippie ;D

innebandy träning idag, kul! (:
meningen var att jag skulle åka själv idag, haha inte så roligt kanske.
 men på tåget träffade jag ante så han gjorde mig sällskap liksom.
 men de va lite otippat att jag skulle träffa just dig där (a) haha.
men tack för sällskapet :D
sen var de träning, lyssnade på malins ipod när vi var ute och sprang, skit skön musik ;) ..
sen tog vi de ganska lugnt, spelade mest tvåmål..
och nu ska jag klaga på en tjej i mitt lag som är SKIT kass,
 hon kan inte spela innebandy AH blir galen, hon förstör för alla..
nog om de..
sen var träningen slut och jag fick skjuts hem av B2s (Rebecka) pappa. tackar :)
Hemma tittade jag på idol med mamma pappa och rebecca..
Evelina åkte ut. dåligt!, amanda skulle ju åka ut!

men nu ska jag sooova, godnatt alla (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: