du är där

Hej hå. Onsdag idag, betyder jobb men ingen träning. Då tänkte jag ta mig till västerhaninge lite senare. Äventyr vettni. ;) hihi.
Jobbet då. där har vi fullt upp med inskoling på 5 barn. Alltså fullt med människer, barn och föräldrar hela förmiddagarna så man är helt slut när man kommer hem. Men de är kul ändå :)

jag har inte så mycket annat att skriva sååå. sköt om er. så hörs vi snart igen! Pusspåer
saknar världens bästa finaste sandra <3<3

tro på orden

hej allihopp.
Sorry för dålig uppdatering. Har haft fullt upp. och inget sug för bloggen alls.
men ser ju att många kollar in och säkert väntar på en uppdatering så nu tänkte jag vara lite schysst mot er och berätta att jag lever. Jag jobbar, tränar. precis som förr, precis som innan öland vettni. då stod de ju samma sak varje dag. jobb träning, jobb träning.. men nu så gör jag lite annat också. men de är hemligt ;)
jag har iallafall fullt upp.
Idag fixade jag naglarna igen. super nöjd som vanligt.
på onsdag har vi jobb hela dagen. jag slutar 17.30 sen har vi avdelningsmöte. Men vet ni. Jag älskar mitt jobb! :)

Nu tänkte jag gå och duscha och vänta på ett mysigt samtal. :)
pusss på er

gammal bild - brunhårig igen kanske... ?

mine

Här kommer några bilder från min egen mobil.. :)

daddys

första bilderna från Rhodos från Pappas mobil :)

Dag sju

Idag har det vart en lugn och skön dag, bara legat vid poolen hela dagen, i skuggan. Skönt som tusan. Sedan har vi suttit och kollat på handboll med två svenska killar, trist att börja snacka med dom sista dagen liksom. Annars hade man kanske fått festat lite också haha ;) aja nu väntar vi på bussen som kommer 00.15. Om två timmar exakt! Sedan ska vi vänta på flyget som går 02.50. Och då landar vi på Arlanda 05.50. Kbk liksom ;) vi hörs pussss

dag sex

Idag lyckades vi, vi kom ut till havs med båten. Det var helt underbart, aldrig vart med om så blått och klart vatten. Solen tog ordentligt, svetten rann överallt, det var 39 grader varmt. Snacka om värme, där gick vi omkring i Lindos, upp, upp, upp för backarna. De sprang förbi taxis i form av åsnor, up och ner. Ni hajar.Stackars djur. Vi stannade sedan med båten ute på havet på vägen hem, hoppade och dök ner i havet, badade lite. Bästa badet ever ;) imorgon kommer det att bli en lång dag. Utcheck kl 12.00 bussen kommer 00.00 som ska ta oss till flygplatsen. Vad i helvette ska vi göra imorgon liksom? Haha
Puss och kram på er. Hoppas ni har det underbart i fina Sverige ;)

dag fem

Dag fem blev också en besvikelse, ingrn båttur idag hellet pga för höga vågor. Men vi ska testa imotgon också och om det inte funkar då så måste vi ge upp. Men idsg drog vi istället till waterpark, som sks vara europas största vattenpark. Och den var väldigt stor men de fanns intr sådär jättemycket åkgrejer. Dessutom så gjorde vi oss, alla tre illa. Jag bet mig ordentligt i tungan, kan knappt äta och känner att jag läspar lite, usch. Mamma gjorde illa foten i typ frittfall, slog typ i den. Pappa brände upp armbågen i en bana som hade för lite vatten, samma bana som jag gjorde mig illa på. Vi tävlade, jag vann och båda hade ont efter. Haha aja de va kul ändå. När vi kom tillbaka så la vi oss vid poolen. Snart dags för middag, får se hur de blir att äta idag.
Btw så har jag inte berättat om hotellet, vi bor på bel air hotel i ixia, vi har all inclusive, vilket är värdelöst, maten är verkligen inte bra här. Så ni vet ;-) puss på er

dag fyra

Hello, idag skulle vi ju ta båten till lindos men icke, det var alldeles för blåsigt, stora vågor som tusan så båtarna fick inte åka. Så imorgon gör vi ett nytt försök. Så idag istället för båtutflykten så badade vi i havet, i de dunder höga vågorna. ;) kul som tusan. Nu ska vi sova och dra upp tidigt imorgon igen. Hoppas att drt intr blåser nått. Vikl verkligen på denna utflykt :) puss och godnatt på er <3<3<3<3

dag tre

Tjinixen. Här kommer jag igen, men fortfarande utan bilder tyvärr. Ni får bilder när jag kommer hem istället, det är verkligen nått att se fram emot ;-) mohaha
jomen idag har vi vart i rhodos stad, gått runt och kollat på allt möjligt, vi gick till gamla stan där vi blev indragna i en skinnaffär där en svensk kvinna försökte tvinga på mamma en skinnjacka för cirka 5000 tusen kronor. Haha dessutom såg jackan ut som en regnjacka, dom ville bjuda oss å drinkar medan vi satt där också, så kommer dom ut med två drinkar och en vatten. Jag såg väll antagligen ut som en bebis haha dom jävlarna!! När vi kon tillbaka från stan så la vi oss vid poolen och badade son tusan. För jäääääääkla va varmt det har vart idag ;) imirgon ska vi på en båttur till lindos vilket betyder upp kl 7, dags att sova nu. Godnatt, pusss på er

Dag två

Jaja fullt ös, nej idag tog vi det lugnt igen, legat nere vid havet, solat och badat. Även vid Poolen har vi legat och stekt :) nu sitter vi vid baren, eller vi sitter ute men nära baren, spelar kort och dricker. Svettas gör vi också hot hot hot ;) puss på er

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/272936/images/2012/pic_501ea5bdddf2b353d6000004.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/272936/images/2012/pic_501ea5e09606ee29e900009e.jpg" class="image">

dag ett

Hej, soliga hälsningar från rhodos
resan gick bra, vi var kagom trötta idag efter alla våra timmars sömn, blev väll cirka 4timmar iallafall. Så idag satsade vi på att bara ta det lugnt, legat och glassat nere vid havet, badat i cirka 28graders värme, knappt svalkande men så sjukt underbart. Sedan låg vi även vid poolen och var nere på stan var vi också. Idag på dagen var det väll cirka 35 grader ute och nu när solen gått ner så fryser man nästan (inte alls)) säkert 28 om inte mer nu :) vi lever livet, vi hörs imorgon igen puss på er :)<3
de går inte så bra att lägga upp något foto så de får ni tyvärr leva med ;)

Grekland, Rhodos

Hej alla människor. :)
Jaha igår var jag med MalinJ och Collin på torekällberget och kollade på djur. Det var mysigt att gå runt sådär, Collin verkade nöjd iallafall :) På kvällen åkte jag och tränade innebandy.

Idag har jag packat väskan, städat och lämnat in bilen på verkstad.
Ikväll kl 21.05 så sitter jag på flygplanet och åker mot Rhodos, grekland. Varmare breddgradet ME LIKE! Åker med mamma och pappa. Så jag ska försöka blogga om allt vi gör där nere så att ni har koll på oss. ;) Ska bli riktigt skönt med en semestervecka på grekland, jag har alltid velat åka dit. ska ju vara himla fint där.

Snart ska jag, mamma och pappa gå ner till pizzerian och käka lunch.
Bild på mig från Bulgariren förra året.

Vi hörs imorgon kväll pussssssssssssss

kaozzzzzz

Kaoz hos Chriszy! Melon, Glass, Mat, dryck, Musik. mycket mysigt :)
Lite kaoz bilder från precis just nu! :)