Grekland, Rhodos

Hej alla människor. :)
Jaha igår var jag med MalinJ och Collin på torekällberget och kollade på djur. Det var mysigt att gå runt sådär, Collin verkade nöjd iallafall :) På kvällen åkte jag och tränade innebandy.

Idag har jag packat väskan, städat och lämnat in bilen på verkstad.
Ikväll kl 21.05 så sitter jag på flygplanet och åker mot Rhodos, grekland. Varmare breddgradet ME LIKE! Åker med mamma och pappa. Så jag ska försöka blogga om allt vi gör där nere så att ni har koll på oss. ;) Ska bli riktigt skönt med en semestervecka på grekland, jag har alltid velat åka dit. ska ju vara himla fint där.
 
Snart ska jag, mamma och pappa gå ner till pizzerian och käka lunch.
Bild på mig från Bulgariren förra året.
 
 
Vi hörs imorgon kväll pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vad skönt :D Det är sjukt fint på Rhodos, vart på Rhodos ska ni bo?:)
Jag drar också till Grekland om ca 4 veckor :) fast till Zakynthos :D :D Ha en underbar vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: