Snake and crokodile show

Idag drog vi på den efterlängtade krokodil och orm showen. De va inte värt ett enda öre. De man fick se var typ två rädda thailändare som slog på ormarna och krokodilerna. Näää! Inte bra alls. 


Efter de drog vi ner till stranden och hängde med svinhöga vågor. 
En kille som jobbar på restaurangen kom sedan ut med en fotboll och utmanade mig bara sådär från ingenstans, så tänkte han väll typ att"haha nu ska jag stylea för henne". Han började kicka och räkna "one, two, tree, four, five, six" sen va han skit nöjd. Passade bollen till mig och slog. Jag kickade upp bollen och började kicka och räkna.. efter "fifteen" någonting så tappade han hakan och sa "Nice, Nice". Alla andra på resturangen och runt om blev också rätt impade. Haha så man ska ta dom jävlarna 😄

Bilder på krokodilshowen och dagen har jag iallafall. 

Pussar
Stoppar in huvudet ...
Krokodilerna
En melonsmootie
En prickig korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: