Långhelg

De har vart en grym lång helg. Åkte till landet med mamma i torsdags. Vi jobbade lite ute i trädgården, solade, grillade och hade de Supermysigt. 

På fredagen så började mamma och jag direkt jobba i trädgården, sen kom pappa och började jobba direkt han med. 
Efter någon timme så kom Malin, Niklas och Nova ner till landet också, då blev de novamys som tusan. 
Sedan blev de solning, grillning och allmänt svinbra. Innan vi åkte hem tog vi en match i fotbollscrocket, jag vann! Haha ✌🏼️

Idag, lördag, så ställde jag klockan för att dra på träning, multibanan stod på schemat. 
Efter multibanan så åkte dani, Cissi, ahlan och jag ner på stan, köpte mat på Nancys, satte oss vid Maren och åt. Sedan åkte vi till dani och lirade kubb och boule ute på gården. 
Avslutade med tacos och långben film. 

Nu inväntar jag Filip, så blir de en lugn myskväll hemma bara. 

Puss! 
Mitt och mammas slit, före och efter bild..

















Kommentarer
Postat av: Malin Hellsén

💕💕💕💕💕💕


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: