Vad gör man?

Hallå där. Jag satt precis här och fundera på vad man gör när man inte tränar? Jag tränar ju rätt mycket, flera gånger i veckan. Men just nu har vi ett miniuppehåll på en vecka. I vanliga fall så jobbar jag, så kommer jag hem, lagar mat, käkar, drar på träning... Men nu.. Jag jobbar, kommer hem, strosar runt lite i lägenheten, startar en tvätt, lagar mat, lyssnar på musik sjunger och dansar, äter mat, diskar, hänger tvätt, tar ett långt bad, fortfarande med musik och sång. Fönar och plattar håret, i brist på annat. Kikar i tv kalendern om de finns någonting bra att se. Men icke. Då kommer jag genast på att VAFAN badade/duschade jag för. Jag borde tränat.. 
Vad gör man??? 

Igår fixade jag naglarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: