Jag jobbar

Jag jobbar och sliter men just nu sitter jag på rast, den här veckan har vart helt underbar, våra barn har vart så harmoniska och fina, både mot varandra och mot oss pedagoger. Mina kollegor är sjukskriva, båda två! Vilket jag trodde skulle bli en pärs, men de har gått riktigt bra med de två vikarier som jag har fått till hjälp en bra tid fram. Känns jättebra :)

Igår hade jag fystester på innebandyn, cooper och lite sånt. Jag sprang två km på 8.17. De är väll rätt bra va??
Harrishtest (stavning?) gjorde jag på 10sekunder.

Idag har jag tvättstuga efter jobbet och så ska jag hem till mamma och pappa för att käka middag. Jätteskönt :)


Bilder från helgen och veckan.. Sandra, Jessica, bad, brandkurs, vattenlek på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: