stay strong

Igår var jag och Malin och fotades med Malin Sundin.
resultatet på två av bilderna kommer här:



Efter fotningen drog jag och min fina syster Malin och kollade på Telges herrlags innebandymatch som dom vann lite lätt. Sedan åkte vi på match i trosa. Jag spelade inte, jag var coach tillsammans med Malin Lövgren. Grymt.. Vi vann! tack vare de grymma coacherna såklart. hehe
nej men efter matchen åkte jag hem till Malin Jäderholm drack lite cider och fixade oss innan vi stack ut på krogen.
Känns som att jag kan berätta om dagen med ett enda ord MALIN.

Idag åkte jag och malin syster och kollade på Tullinge - Hammarby. Där tullinge vann :)..

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Malin

<3<3

Postat av: Lövet

Haha vilket roligt inlägg! :D Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: