hurts like bullets between these walls

det här var fan det värsta jag varit med om nästan.
alla mina naglar är långa och fina, jag plockar fram ett nagellack som sägs ska stärka naglarna. Jag målar på det och efter några minuter börjar det brännas, och det blir värre, och värre, och värre och skiten går inte över, tillslut sprang jag runt och leta nagellacks borttagningsmedel för jag fick panik, hjärtklappning och det går inte att beskriva känslan. jag är inte så känslig men helt ärligt så ville jag sätta mina vänder i ett isbad och gråta, för så ont gjorde det. Tillslut hittade jag borttagningen, tog bort skiten och det slutade inte värka. Ni anar inte!
jag stod med mina händer i rinande iskallt vatten. det gjorde sååå ont, och de känns fortfarande med nu kan jag åtminstonde ligga still utan att behöva springa till iskallt vatten var 30sekund.

Trind nail repair- ALDRIG mer!


Kommentarer
Postat av: Clinx

Kommentera något fint här och du har chansen att synas för mina 1500 läsare --> http://abps.myshowroom.se/ny-header/#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: