bildbomd m.m

hej mina älskade läsare och min älskade blogg!
Jag blir sjukt deprimerad av att inte kunna uppdatera. JÄVLA DATOR att gå sönder.
Men ni behöver nog bara vänta till löning, då måste jag införskaffa mig en ny :)

Iallafall, jag kör på som vanligt med jobb och träning.
Imorgon ska jag klippa håret. eller Sanne ska klippa mig ;)


Helgen som var bestod utav lagfest/inkilning, de var den grymmaste kvällen på länge!
Tack brudar.

Snott bilder från min kära syster:



vill avsluta med att säga att jag vann alla tävlingar under kvällen ;) KING
(förutom femkampen, där kom mitt lag sist)


Kommentarer
Postat av: malin

Vann allt och kom sist i femkampen??! Låter väl rättvist :)

Postat av: Jessica -The Truth And Other Disasters

Du får helt enkelt sno Malins dator :)

Postat av: malin

haha jag vet :( men de är segt emellanåt :D SAKNAR DIN BLOGG!! sorry för dålig gästbloggning, ska bli bättre!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: