better

igår tränade jag ju med salem ff, fotboll.
Det var riktigt jäkla kul att få lira fotboll igen.
Men jag vet inte om jag gillade laget riktigt.
Men kände mig inte typ välkommen, dom drog liksom inte med oss.
Men aa de gick bra iallafall.
Men de var ju första träningen och man kände ingen såå.

Ja vi får se hur de blir.
Jag vill spela i NACKDALA! men de finns ju inte längre :(




Idag när jag gick till jobbet var det mörkt, och när var gick hem var de fan ännu mörkare ;o
Nu har jag ont i huvudet, känner mig lite snurrig och mina ögon kliar satan.
Hela helgen har jag mått bra. sancka om att de är fel på jobbet.
De blri värre och värre också :/


Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

told ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: