Love me Tender

jobbet idag gick bra, de va lugnt och skönt!
när jag kom hem decka jag i sängen, FAN va skönt det var.
Snart ska jag ner till idrottshuset och säga hej på fotbollsträningen.

Btw är jag sjukt irriterad på fotbollen.
De känns totalt meningslöst.
de känns inte som att vi kommer att få ihop ett lag till säsongen.
Vi är 7 klara spelare tror jag.
Men på träningarna är vi 3st i snitt.
sjukt tråkigt och dåligt!
Men grejen är att jag inte vill att de ska vara så.
Jag älskar laget, tjejerna, nackdala!

De finns inga av mina vänner, eller fiender som läser min blogg som vill börja?
Hjälp en vän i nöd.
Dåliga som bra.
Vi behöver spelare annars får vi inget lag till säsongen och då lägger vi ner.
Och de vill jag absolut inte. Fan.
De är fotbollen i nackdala jag lever för.
Jag är totalt död om vi inte får ihop det!
De är skit!!!

aja hör av er!


Kommentarer
Postat av: malin

svar: haha ja eller hur!



awh gumman då :( finns de inget annat lag o spela i då? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: