come what maaay

jaha då ska man försöka sova.

börjar med igår, åkte hemifrån rätt tidigt, kollade på telges herrlag som mött rockets. Dirr efter de skulle jag själv spela match i div 2 laget. vilket jag inte tyckte kändes så bra, jag tyckte att jag var kass, men 2p iallafall. Dirr efter de så började en div 3 match som jag också spelade, som inte heller gick bra.
vi vann btw båda matcherna.

så åkte jag hem och kollade melo, HEJA SAADE! yeees. Men nu, ingen glasbur fuck de. as irri!

Imorse jättetidigt åkte vi till södertälje satte oss på en buss och drog iväg till tidaholm. var framme kanske 5 timmar senare. lirade match med div 1 laget vilket inte heller gick bra för mig (alltså dålig helg för mig) usch! Men vi vann iallafall.
Återvände hem vid 20.30. Då satte vi oss i soffan och väntade på att BB skulle börja.
Kollade de, och nu ligger jag häär.
Chill
Sov föresten bussresan både dit och hem, så i stort sätt nästan hela dagen. peace out hööörs

natti.
vinsthelg, men dålig helg för mig....


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

jaaa, så sjukt snygga killar alltså! jag röstade ju på danny men det gjorde mig inget alls att eric vann. Bara en snygging fick åka. MUMSIIII! du somnade när då? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: