in my heart

idag har jag vart på vårdcentralen för sista gången, sitter hellre på akuten i tio timmar än att gå till vårdcentralen! fan var jag avskyr! usch usch...
Efter de städade jag mitt rum och möblera om, när jag var klar med det tog jag syster i handen och åkte till ikea och köpte en ny möbel till mitt rum! as nöjd.

Jag lagade middagen (pannkakor).
Nu väntar jag på att klockan ska gå och vi ska åka hem till fotbollscoach och snacka lite. Hinner förhoppningsvis iväg på fotbollsträning efter också :) ombytt och klar redan så jag hoppas! :D hihi

Imorgon och på fredag ska jag jobba på förskola, stora barn för en gång skull :) ska bli as kul!

jag har blivit jättedålig på att ta bilder har jag märkt! värdelöst. ska bättra mig :D

bild på mig från gotland ca 3årsen(?)


Kommentarer
Postat av: malin

jaa :D jag kan på dagarna innan mitt jobb :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: