picture on my wall

idag har jag vart på arbetsintervju på en förskola i gröndal, jag fick jobbet! :D
En familj har hört av sig till mig, en svensk familj som bor i schweiz.
Jag har fått jobb på tumba träningscenter och jag har jobb på mcdonalds.

så nu måste jag bara bestämma vafan jag vill. jag vet inte hur jag känner och så, men ska vänta över helgen och se.

idag har jag vart med chriszy också, hon ville fota och man ställer ju upp snäll som man e ;)
snart ska jag på innebandyträning och efter den åker jag till stängnäs med malin och sover hemma hos sandra, för att vi ska åka till karlstad tidigt imorgon. :) I karlstad ska vi spela innebandycup hela helgen, kallsta open. kommer hem på söndag så de blir inte så mycket skriva för mig.

Hoppas ni får en underbar helg.

två bilder från idag!


finns även en bild i förra inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: