viva las vegas

jahaja, idag har jag fått tillbaka min jacka. ni anar inte hur skönt de känns. en lättnad!
så nu ska jag berätta om den lilla resan. Åkte först med pappa till brunnsäng ellbe och mötte maja som hade min jacka. sedan åkte vi vidare, vi skulle hem till Robin för att hämta Rickards jacka. då hamnar vi i broöppning. när vi kommer till robin springer jag in till honom och pratar med honom i evigheter typ sedan skulle vi åka till salem för att lämna Rickards jacka, men då ringer malin som ringt lite tidigare under bilresans gång och säger att hon behöver bli bogserad hem. så rickard fick alltså inte sin jacka, utan istället åkte vi till slagsta och bogserade hem malin. kul upplevelse det också. haha

nu ska jag sova, så ska jag ringa vårdcentralen imorgon igen och tvinga dom att ge mig en tid! bitchar dom är på tumba vårdcentral. I dont like!

Godnatt <3


Mina män <3
Elvis Aaron Presley

John Stamos

Justin Timberlake

Matt Pokora

Hunter Parrish

Harry Judd

Jake Gyllenhaal

Jeffrey Dean Morgan

Jensen Ackles

Peter Johansson

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var då många killar du hade, hahah ;D

Postat av: Cecilia

Ja det kanske är så, :) drömma går juh alltid bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: