Boys like blue, girls like pink - it's in our genes

jag har precis duschat, ätit massa frukost och fixat mig, snart ska jag till Igelsta och träffa sandra. ska vara där i någon timme sådär tills hon slutar. ;)

igår på jobbet tog jag med mig 5 barn på ett äventyr i skogen dom ville hitta indianer, så vi gick omkring och letade indianer, vi hittade målade träd och stenar, som jag sa att indianerna hade gjort. tillslut hitta vi en koja som jag sa att indianerna hade byggt. dom tyckte det var as coolt. vi var och lekte vid kojan i kanske en timme. as kul faktiskt, jag är ett litet barn. hahaha. 
 
bild på mig från igår på jobbet, ett barn tog kort, haha

bild på kojan


vi hittade även en eldstad och någonting annat.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack vad gullig du är! Hur går det med familjen, ska du åka? När isf? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: