picture

jaha, lördag idag och jag mår mycket bättre idag! fortfarande såhar jag inte fått tillbaka hela min röst fast nu är de bara jätte lite hest. jag är fortfarande snorig och jag känner mig lite hängig, jag skulle aldrig orka göra något speciellt. de som var igår räckte för mig, mamma hade party. fast de va inte så mycket party de va mest, vi träffas och umgås. jag lekte mest med lego inne i mitt rum med mina kusiner så då satt jag ju bara och byggde ett hus (a) jag och jennifer sminkade oss lite sen, skulle bli clowner men de blev mer troll aktikt. så sminkade vi även Gold, malins pojkvän :P jennifer hade nog kul iallafall. haha
bilder från igår, fler på facebook ;)

födelsedagsbarnet- mamma <3

Jimmy, Jag, Jennifer och Malin

Jag och Malin fick flätor i håret av Jennifer som precis hade lärt sig göra flätor

Malin körde järnet! NOT (hon städa)

Gold med smink och hatt + öl såklart

Jennifer och Jag

Lena, Annelie och Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: