old shep

imorgon börjar skolan, suck. jag är jätte otaggad, men de ska väll bli kul att träffa några st åtminstonde :P haha. jag vill ta studenten NU..
idag har jag iallafall vart med rebecca vi träffa en kille i tumba centrum från Tele2 som hette victor som var jääätte snygg, rebecca fixade abonomang av honom :p haha. vi käkade lite, sedan gick vi hem. vi möblerade om i mitt rum endast för att de blåser in kall luft från mitt fönster så de var jobbigt att ha sängen där jag hade den innan men nu är den tillbaka på sitt gamla ställe igen. jag har bara två sätt att göra om på i mitt rum de suger! när vi var klara här så gick vi til rebecca och möblera om där och de blev as bra :D jag är jätte nöjd med det hahaha :)

nu ska jag se på weeds.pusspåer
jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: