in door walking

hemma från romme nu igen. jag är jätte trött men jag har haft en sjukt rolig dag, jag hade aldrig kunnat tro att de var så kul att åka skidor. Jag som aldrig har åkt skidor åkt högst upp i backen tillsammans med chriszy och körde mitt absolut första åk i den röda backen ;o Chriszy fick lära mig att åka och jag måste säga att hon var en riktigt bra lärare. ramlade bara 5 gånger på vägen ner i det första åket. Jag testade inte ens barnbacken. Dem flesta var rätt impade av mig hoppas jag! haha jag var impad över mig själv haha.  Bilder kommer imorgon, nu ska jag sova. Imorgon har jag innebandymatch mot hagunda (a)

Men en bild bjuder jag på, de är jag och chriszy påväg upp i liften inför andra åket! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: