snabba cash

jag var och såg på snabba cash idag med elin och rebecca tack tjejer. Jag dog för joel kinnaman han är fööör snygg :| jag vill bara ha. kan de inte bara finnas någon kille där ute för mig. :O kom fram säger jag isåfall!
aja, käkade thaimat och sedan gick jag hem till rebecca med elin och kollade på melodifestivalen. fattar inte att man kollar när man vet att de är dåligt. Ola och Alfakir gick vidare och de va rätt, alla andra sög! jag säger nej till hela melodifestivalen de är såjävla överdrivet och inrepat! som ett barnprogram.. riktigt illa!

















Kommentarer
Postat av: Rebecca

håller med dig, melodifestivalen är verkligen kasst!

Postat av: malin

HAN E GÖÖÖR SNYGG!

Postat av: Ida

JOEL <3 IN <3 MY HEART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



och jo, den här hot-hot-hot va den enda bra låten!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: