some say love it is a river

Imorgon är de superfredag i skolan, ni som inte vet men undrar vad de är får fan fråga för jag orkar inte skriva de :p hahaha
Efter de så ska jag och malin åka och köpa målarfärg och spackel till våra rum.
och aa på natten blir de jobb igen ;)

Lördag har jag fotbollsmatch, säsongsstart. Vi möter norsborg på brunna ip. fan va roligt de ska bli!
På kvällen ska jag till Christopher.

och på söndag blir de väll att plocka isär min säng och slänga ut den ut mitt rum. så att vi kan börja måla om i mitt nuvarande rum som kommer att bli malins rum.

sedan blir de ny skolvecka :/

men sen V17 + 18 så har jag fältstudier tre första dagarna v17 sedan är jag ledig resten, FAN va underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: