take this heart and heal it

imorse när jag skulle gå till skolan så träffade jag rebecca här utanför mig, så jag fick sällskap hela vägen till tåget :D skit nice.


Men idag i skolan hände massa saker, både bra och dåliga. Innebandyn på morgonen var rolig, spelade tvåmål hela tiden men vi va tre tjejer, samma lag, samma kedja mot killar, jätte sura killar.
dagen fortsatte med snack mellan två lärare + 5elever massa tjafs bara, jätte tråkigt. sen hade vi klassråd och projektarbete som gick jätte bra. men min klass är såååå TRÅKIGA, dom vill inte ha någon studentskiva om vi inte får ha med någon speciell klass. aja de är oviktigt och jag hoppas att vi kan fixa de.
sen hade vi innebandyträning, en kille från innebandymagazinet kom och snacka och berätta om att varje år så har dom ett lag som dem brukar följa ("de såkallat deras egna lag") som dom skriver om i tidingen och på hemsidan. Och iår har de valt ut oss, för att vi verkar intressant oså :D as kul!


Sen fick jag i mig någon sort av laktos, så faaaaaaaaan va ont i magen jag har haft!

nu ska jag sova/plugga :O haha godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men sötis!<3

Postat av: Rebecca

men sötis!<3

Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: