CP klass

juste, jag har gått och vart jätte irriterad nu både igår och idag. alltså min Klass..... vad ska man säga, finns nästan bara idioter i klassen. vissa tycker att de är onödigt att ens köpa en studentmössa eftersom den bara ska användas en gång, sen tycker vissa att vi inte behöver flak för att de är onödigt och dyrt så vi skulle kunna ha bilar bara istället, sen vill dem inte ha studentskiva varför vet jag inte, sen finns det dom som tycker att hela grejen med studenten är onödigt för att "vi ska ju ändå fortsätta plugga sen" MEN DET ÄR INTE SAMMA SAK!!!! sen finns de dom som vill ha allt dethär, och dom som inte vill ha förstör ju för oss som vill. men ändå känns det som att de bara är jag som skriker att dom är dumma i huvet och jag försöker verkligen få in i deras huvuden att det inte är samma sak att plugga i gymnasiet som på högskolan eller att det inte är samma sak att åka bil istället för flak, eller att de inte är samma sak att gå på någonannans studentskiva som sin egen! kan någon bara få dom att fatta.. jag blir bara så jävla ARG!!!


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Så fin blogg! Ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

Postat av: jeppss

vad i helvete är en student utan mössa, flak o skiva? :O

Postat av: Andreas Årzén

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!

Postat av: chriszy

U has right! jag tycker visserligen att studenten inte är det största i livet som händer, men vafan. Det är det sista vi gör tillsammans som klass. DET är stort :o Mössan är självklar, skivan spelar mig ingen roll men vafan, vi fixar en ändå! Det är kul. Flak är klart, annars kan vi ju inte visa alla att vi är bättre än dem ;) Lets övertala ALLA :)



Postat av: Cecilia

Hej!

Jag vet hur det känns exakt sådär var det för min klass och några klasser till, inte en enda la någon energi på STUDENTEN! Men jag gjorde såhär dem som verkligen var intresserade tog jag med på flak och skiva sen så får dem som inte lägger energi på det inte vara med. Sen kan dem juh stå där på studenten och känna sig pinsamma. Man tar bara STUDENTEN en gång, eller hur tjejen? :) Kör på och skit i idioterna!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: