ååh vi eee AIK

Igår var jag hemma hos min fotbollstränare för att han hade ordnat en liten "lagfest" där alla var. mina föräldrar var där, tjejerna i laget var där, Rebecca och hennes familj var där, Johanna med familj och Linn var där. kan rabbla upp i åår om vilka alla var som var där men de orkar jag inte. men jag hade iallafall jätte roligt! Tack alla :D


vilket jävla röj det var med aikare igår på våran lagfest med fotbollen igår! (kolla videoklippet)




lite bilder som jag snodde från johanna! :)

Rebecca, Linn och Jag

Linn och Rebecca

Jag och Linn

Mitt lag, Micke, jag och Johanna (+andrea, ellis och emelie)

Mammas lag

Johanna, Jag och Rebecca

Johanna, Jag, Mamma och Rebecca

Pappa och Lena


Pappas mobilkamera bilder..:
Andreas och Sara

Mamma och Johan

Tina och Mia

Johan och Viktor



Puss och tack för igår allihopp :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för igår, det var jättekul att träffa dig :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: