slandö

nu är jag hemma från slandö igen, såååå skönt! Johanna hatar naturen, hundar, en speciell person som var med på ön. så ingenting ar bra för henne, allt gjorde att hon gnällde:P haha. men vi var ute iallafall, otur som johanna har så kommer de en hund när vi är ute, så johanna gömmer sig i bastun och kommer inte ut på hur länge som helst eftersom hunden inte gick därifrån, och hundjäveln bet både wille och loui! inte okej, då blev till och med jag rädd! men tillslut kom vi ut ur bastun och sprang upp till vår stuga. sen satt vi där hela kvällen och eldade. (bilder kommer sen) senare vid ungefär kl 23 så gick jag ida och linnea ner til bastun och basta och bada neck i sjön haha as skönt!
somna inte förens 03.30 tror jag sen vakna vi 07.30, eller aa jag vaknade då.  haha johanna vaknade 07.50 då gick vi på toa och lite sånt. städade stugan och sen så åkte vi så att vi var i skolan 11.00 då tog jag tåget hem!
sen har jag sovit och ätit och snart ska jag spela fotbollsmatch mot sköndal!

peace out <3

Kommentarer
Postat av: malin

Jaa :) tell me när du kan :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: