free falling

TJENAHALLÅ! igår kväll var jag med rebecca vi kollade på lets dance och lyssnade på musik. Sen kollade vi på lite gamla bilderoch då fanns det en bild på rebecca i mitt rum och då kom jag på att jag hade möblerat om då berättade jag det och så ville ju hon också göra de :D så jag bestämde att vi skulle städa hennes rum och rensa osv, det gjorde vi. och det gjorde vi bra! haha när jag kom hem så kunde jag inte sova, låg och tänkte på möbleringen i stortsätt hela natten, när jag väl somna så drömde jag om hennes låda som hon har. men imorse sprang jag över och vi började möblera med fullfart. Rebecca ska lägga ut lite bilder på hur de blev och så på sin blogg. kolla in de :) as ballt.

snart ska vi gå till tumba och möta malin och sedan ska vi käka på donken, as nice! haha sen blir de fest i södertälje för vår del (a) och juste imorgon har jag innebandymatch, kvartsfinal i mitticupen mot järfälla (jossan melander) roligt ska det bli! dags att kila PUSS /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: