the greatest love of all

igår efter bion så var jag med rebecca. vi ville träffa emil och putte eftersom emil fyllde år igår :) emil och putte var hemma hos emil och spelade fifa med tom viktor och markus så jag och rebecca gick dit så fick vi vara ett eget lag och spela turnering om de andra. vi förlorade rätt hårt! men vi gjorde iallafall ett mål :D och de gjorde inget att vi förlora för vi hade kul :) haha. efter fifat så kollade vi på Hockey, sverige-ryssland. sverige vann! :D jag var hemma runt 02.30.

idag vaknade jag, kollade på saltkråkan. sen var de meningen att jag skulle till barbro och leka med mina kusiner men jag har jätte ont i ryggen. vet inte vad jag har gjort. hade ont iförrgår och igår också men inte lika mycket som idag.
nu ska jag se film och vila mig själv och ryggen lite.

jag vill spela fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: