I´m Back

nu har jag hållt mig borta ett tag, verkligen tvingat mig själv att inte gå in på min blogg. så jag har inte ens besökt min sida! Men de är kul att se att de är så många som fortfarande går in på min blogg trotts att jag inte skriver något (a) ska väll komma igång igen med lite info om vad jag har för mig om dagarna.
Tisdag: Utvecklingssamtal.
Onsdag: de va några dagar sen kommer inte ihåg precis vad jag gjorde men jag var i skolan, hade sjukvård med mini anne dockor som vi tränade HLR på. faktiskt riktigt roligt! annars gjorde jag inte så mycket annat den dagen.
Torsdag: Fick Tacos i skolan, första gången på länge som vi har fått mat som man kan äta och som dessutom är god. hade fotbollsträning på kvällen, ROLIGT! men den var i storvreten och där finns du "barn" som inte är riktigt friska i huvet. dom gick inte på våran plan där vi träna. men de va kul ändå, jag va snäll mot en av killarna så jag blev "fett poppis", "kolla Christiano Ronaldo bre, hon är grym", heja mig! hahaha
Fredag: idag var jag i skolan, hade curling på idrotten. de va inte så kul som jag trodde de skulle vara. har curlat en gång förut då var de as kul men den här gången mötte vi tjejer som fuskade. och då blir de så jävla tråkigt!
Lördag: Fotbollsmatch på morgonen och sedan ska jag vara med Jossi! :)

Nästa vecka för allas info; Jag har inte påsklov då, vi har v16 och de suger ju rätt hårt! men men ...

Sköt om er :) /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: