Peter Johansson! <3 (footloose)

FOOTLOOSE vibrerar av energi, har imponerande dansnummer och medryckande sångnummer.
Musikalen är späckad med 80-tals hits. Vem kommer inte ihåg ledmotivet.....
I huvudrollerna ser vi Peter Johansson, Anna Sahlin och Måns Zelmerlöv
uppbackade av en 14 manna ensemble!

jag ska gå och se footloose om en vecka, 12mars. läääääängtar så mycket!
jag är typ rå kär i peter johansson nu och när jag ser musikalen footloose där han har typ största rollen,
 alltså jag kommer... jag vet inte... kommer typ dö.. eller gråta av glädje...
vill typ bara gråta av att tänka på saken. helt skumt. men han är typ BÄST i hela jävla VÄRLDEN!!!!

image56

Kommentarer
Postat av: Rebecca

DEN ÄR HELT SJUKT JÄVLA BRA! HELT FÖRÄLSKAD I PETER


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: