Lyckos mig? :)

kortfattad berättelse om gårdagen!
Igår (lördag) var jag och rebecca i tumba centrum och handlade present till elin, lite sent. Men bättre sent än aldrig! :D När vi kom hem så ringde vi Elin och sa att hon skulle komma över pga en överaskning. Hon kom ungefär efter en kvart! så fick hon sitt paket med tre olika grejjer i :) hoppas du blev nöjd? ;) Ja, sen efter de så spelade vi lite kort och efter att jag hade vunnit så käkade jag och elin mat och rebecca gick hem, även ifall vi ville att du skulle åka med oss till Hellan som vi åkte till efter maten! Riktigt kul att träffa dig igen hellan, de va ett tag sen liksom.. efter att vi hade vart hos hellan i ungefär 2,5 timmar så åkte vi hem till Junior i vretarna. Dig var de ju också länge sen man träffa(a)
Så vill jag tacka elin för dagen också, utan dig, inget skratt :D hahahaha pussss <3

Idag är det fotboll och då hoppas jag att alla ger sitt stöd till tyskarna!!!!
HEJA TYSKLAND! FFS


Kommentarer
Postat av: Martina

hej.

tänmkte bara säga att man inte ser din text så bra.. kanske ska tänka på det???

allt bra annars?

Kram marthina

Postat av: Martina

om jag säge så här, man ser din bakgrund mycket mer än texten...

du kanske får ändra färg på din text eller så får du nog ändra din bakgrund...

Postat av: Martina

okej, men skriv och fråga någon annan om de ser det jag ser.

ibland om man går in från sin dator till en viss sida så ser man det bara för att man har varit in på den förr, så du kanske ser att den ser helt okej ut...

testa gå in från en annan dator eller be någon se.

Postat av: Anonym

ingen orsak :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: