Vänskap hör till världen och inte till svärden.

 Vi har snart hållt ihop i 2 år tillsammans, alla tre, alla dagar vi har vart med varandra har vart underbara enligt mig! Och varje dag var/är ett nytt äventyr. De har för det mesta bara vart skratt och skämt m.m.

Några/Alla år innan så var det jag och Rebecca, vi lekte med barbies och dockor 24/7 när vi var mindre och de var typ de bästa! minns allt som om det var igår! och även när vi inte var så tajta så brukade vi ändå träffas och göra saker, eftersom att våra föräldrar är bästa vänner.

Ett år innan det blev vi tre så var det bara jag och Elin och den sommaren glömmer jag aldrig vi hade inte umgåtts på fler år och jag satt hemma i soffan med min syster och tittade på tv.n när mobilen sedan ringde, det stod ditt namn i displayen jag svarade och du frågade ifall jag ville gå och bada med dig och två till i aspen, och de ville jag. Efter den dagen så satt vi ihop!

Jag har känt er länge, jag kommer inte ens ihåg första gången jag träffade någon av er. Men jag minns att första gången jag träffade Elin så var jag hellre med hennes lillesyster och när jag träffade Rebecca så var jag hellre med hennes storesyster under våra fajter..

Men jag vill bara att ni ska veta att ni är mina bästa vänner och ni betyder mest för mig, Jag älskar er verkligen. Jag säger det inte ofta men jag menar det verkligen! Ni är underbara, de finns ingen som är bättre än er! 







"Some loves one some loves two I love two and that is you."



"Ni är det som håller ihop mig.
Ni är det som tar fram det bästa i mig.
Ni är min sol och min måne.
Ni är min lycka och styrka. 
Ni är det som skyddar mig från ensamheten."



Kommentarer
Postat av: elin

Jag älskar dig. er. oss.

vi tre mot världen <3

Postat av: Rebecca

jag älskar er så jävla mycket, ni är helt perfekta! Tack för allt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: