we will rock you

Imorse blev jag väckt av mamma och pappa för att dom ville prata med mig om att dom skulle åka till flen och så fick jag lite pengar så att jag skulle kunna köpa mat till mig, malin och gold. efter att dom hade åkt så duschade jag och fixade massa saker, efter det tog jag en smörgås till frukost. och sedan så satt jag bara vid datorn i typ en timme innan jag gick och mötte niklas i tumba centrum. vi gick hem till mig kollade på film och efter filmen gick vi ut och satte oss en stund innan han åkte hem vis typ 17. när han hade åkt så gjorde jag ingenting alls väntade på att malin och gold skulle komma hem för att jag hade inte ätit sen kl 11 typ så jag var rätt hungrig när dom kom hem vid ungefär 20.00.
nu ska jag gå och spela kort med malin och gold. och imorgon ska jag till skansen med mina kusiner! :)
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: