once upon in december

dagen idag har typ vart dötrist och jobbig. vaknade tidigt för att jag började kl 8 med innebandy. gick hemifrån 8, var framme 7.45. ingen va där när jag kom. satt ensam tills kl blev 7.58. då kom två st. sen kom Göte vid 8.05 och så kom resten indroppande mellan 8.10 och 8.15. så de blev ingen innebandy, vi gick ner till gymmet istället. efter gymmet gick jag till skolan, satt där och luffa till kl 11.50 typ så jag fick veta att vi inte skulle ha någon samhällskunskap. och mer på dagen skulle jag ändå inte hinna pga att jag skulle till tandläkarn och röntga munnen. så jag och chriszy åkte in till stan(stockholm) och vandra omkring tills kl blev typ 14 då åkte vi till eastmansinstitutet.
de va as läskig röntgen grej :o körde in mitt huvud i en grön makapär med en röd laser i och en massa konstiga ljud. lite läskigt sådär ;) haha
när jag var klar där så stack chriszy i förväg till tunnelbanan som jag trodde att jag också skulle hinna med chriszy smsa och sa att den gick om 1 minut. och då var jag rätt nära så jag börja springa och precis när jag kom fram så åkte den jäveln iväg, riktigt irriterande. tog iallafall nästa. kom till centralen och där stog de att tåget mot södertälje skulle gå om 5 minuter. så jag sprang igen. och precis när jag kom fram så åkte den.. as jobbigt ju. sprang i onödan, fick sitta där och vänta i 15 minuter, kul jul liksom. sen kom jag hem och sov och nu är jag här ;D haha /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: