skol-sm i ishockey

idag har jag vart på hockey sm hela dagen, hockeykillarna i min skola lirade och arangerade. Så jag och två vänner i klassen, Chriszy och Tess, Arbetade som sjukvårdare under matchen om tredje pris och Finalen.
Vi fick gå ut på isen och dela ut medaljer till 3an, 2an och 1an. och Tyvär så torskade Igelsta på suddendeath med 2-3. men grattis till er som vann.. :)
så under dagens gång spanade jag in en snygg kille i vänersborg (nr14), och i en paus så kom han till mig och bad mig att masera honom. och hallå, klart man ställer upp liksom ;) så jag maserade honom, Joachim som han hette lååångt ner på ryggen. mysmys
sen så kom de en annan kille och frågade efter en vaktmästare men jag visste ingenting om de. så frågade han efter en typ "tång" men då erbjöd jag en sax, och det gick lika bra det tydligen. och då vare såhär att snubbens tandställning hade pajat så frågade han mig ifall jag skulle kunna hjälpa honom att klippa av den eftersom han inte ser så bra själv. och det är klart man ställer upp där också liksom. hahaha :)
Men det var en lyckad dag, förutom att det var grymt kallt i den där ishallen och så hade man bara sommardojjor haha kan va orsaken till varför fötterna frös och lite dumt av mig var det nog att ta på dom..
aja sköt om er förfan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: