bed on fire

I torsdags morse innan jobbet, tog jag med mig min mamma till gymmet och körde ett armpass. Sedan käkade vi en grym frulle och åkte till jobbet efter det. Efter jobbet åkte jag till södertälje, tränade innebandy med båda d1 och d2.
 
I fredags jobbade jag, slutade tidigt, gjorde inte så mycket. Senare på kvällen gick jag till La Rosa med några kollegor och käkade middag, jag tog en oxfile med potatisgratäng. sjukt gott!
 
igår vaknade jag tidigt, tidigare än behövt. Åkte sedan till södertälje och lirade match mot Trosa där vi vann och det var sjukt kul att lira! När matchen var slut så duschade jag där i hallen, sedan tittade jag på D1s match mot hässelby, seriefinal, sjukt kul att se, Telge vann! Mycket viktigt :)
 
Efter den matchen så åkte jag Malin och Pernilla till Strängnäs hem till Sandra, firade hemma, spelade spel, drack och hade de kul.. Sedan stack vi ut på krogen.. Riktigt trevlig kväll!
 
Söndag idag, jag är trött och har inte gjort någonting alls idag, förutom att jag åkte hem från strängnäs..
 
 
Imorgon är det måndag igen, vilket betyder jobb. och gym! Imorgon blir det ett benpass med mamma på gymmet!
 
Godnatt och hoppas att alla har haft en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: