tjabbatjenahallå

Hallå på er! Jag skriver alldeles för sällan, MalinG påminde mig idag och nästan hotade mig till att skriva ett litet inlägg, och vad gör man inte för sina vänner som man dessutom saknar och måste träffa snart!!
 
och vad tusan ska jag skriva om, de händer liksom ingenting i mitt liv, jag jobbar och tränar. thats it i stort sätt. Letar och söker lägenhet, men de funkar ju inte! Blir galen.
Någon som kan hjälpa till med detta, skulle uppskattas som fan.
 
idag har jag... gått på möllesjön med Fia och vendela, grillat korv och haft de bra i kylan. Sedan åkte jag till filip, kollade på när han lirade lite innebandy. sedan kom jag hem igen, kollade på så ska det låta och spårlöst. Nu skriver jag ett litet inlägg innan jag ska sova. Imorgon är de jobb igen.. fullt ös medvetslös!
 
Pussochkram skumbanan!
 

Kommentarer
Postat av: malin

Hehehe, :D Saknar dig med!! Nu måste vi ses. Var typ minst 1år sen :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: