smell the flowers while you can

Jag börjar komma igång igen, känns de som. Känns inte alla lika värdelöst att skriva.
Jag är ju på jakt efter en lägenet, vilket är i stortsätt stört omöjligt. Men jag var på en lägenhetsvisning igår, där jag är 3a på den lägenheten. Hoppas att tre små människor till kan säga nej ;) Vilket jag inte tror. Men de är de närmaste jag kommit på en lägenhet hittills iallafall! lite positivt.
 
Idag har jag jobbat, som vanligt. Det har vart en lugn och skön dag.
Efter jobbet drog jag och mamma till gymmet och gymma lite ;)
 
Puss och kram!
 
efter jobbet var jag och Sara nere på blomster affären för att beställa en blomma till Helenas Begraving :( men den blir nog hur fin som helst. Kommer att se ut ungefär som bilden nedan.
Hög dekoration<br /><small><b>Pris: 965:-</b></small>

(Bild lånad från interflora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: