take a chance

sorry för jävligt dålig uppdatering.. Jag har totalt glömt bort bloggen, hade knappt läst en blogg liksom.
Jag jobbar, tränar och umgås med Filip. En kille som jag träffade sista kvällen på rhodos, vi har träffats mycket sen vi kom hem därifrån och de är ju några veckor nu, kom hem 10 augusti från rhodos. Han kom hem 13e. sen träffades vi den 18 augusi första gången i sverige, hemma hos honom. 
Så jag har inte tid, lust eller ork med bloggen. men jag ska vara snäll mot er och försöka skriva ett litet inlägg ibland. :)
 
Och juste, lite update om innebandyn, jag har tackat nej till att lira D1 nu för att jag tycker att allt har funkat skit och de har gjort att min motivation har sänkts ner till båtten. Nu lirar jag D2 för att försöka så tillbaka glöden för innebandyn och när jag hittat tillbaka går jag tillbaka till D1 starkare än vad jag någonsin har varit!
 
Fotboll var jag även och lirade i söndag, det var så stört jävla kul! I LOVE FOOTBALL!! <3
 
Hoppas ni alla mår super bra. För det gör jag :) Pussssssss
 
Filip och jag på Rhodos! Min sista kväll, min bästa kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: