sweet child

Idag var jag och malinJ nere vid maren och träffade några tjejer för att sörja Saras död tillsammans. Prata lite minnen osv. Jag och Malin blev inte kvar så länge men vi hann prata lite med Emma som jag inte träffat på evigheter.
Det var mysigt att sitta där i solen och prata och äta.
gammal bild


Efter detta drog jag och malin och plockade upp MalinS för att fota lite. Ta lite nya fina bilder :)
Bilder på de kommer senare, när de kommer några haha.

Sedan kom jag hem, grillade hamburgare (fiskbugare till mig) :)

Imorgon blir de jobb igen. vi hörs godnatt <3

bild på mig och MalinH


ps faaaan va många Malin jag känner!!

Kommentarer
Postat av: MalinG!!!

Malin är ju ett sådant fint namn :D hihi <3

Postat av: Emma

Super mysigt att ses igen. All tid är bra tid oavsett hur kort den är!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: