we call it..

Jaha update om vad som sker på öland. Nu så, igår kväll kom Athina hit till Öland (äntligen) nu är jag inte ensam längre :) mohaha imorgon kommer även Jessica och MalinJ. Känner på mig hur bra de kommer bli nu. Vi ska träna massa, lära oss dansa salsa och rida.. ;o de är bara några av planerna.
 
nåja, idag har jag vart ledig. så jag drog till högby ip och sprang löparbanan och gjorde lite fysövningar och sedan spelade jag fotboll med mig själv. De var en gubbe som jobbade där, med att vattna/klippa gräs, han kom till mig och frågade vart jag lirade. Hur grym kan man vara när man lirar själv liksom ;) hahahahaha

Sedan åkte jag "hem" till stugan och gjorde lunch och då kom Ahtina och gjorde mig sällskap. Vi åkte och handla lite, och lagade mat och kollade på två filmer, En gång i phuket och Drive. mycket bra filmer :)

Nu ska jag dra på någon serie och sedan sova. imorgon jobbar jag 15-23.
Godnatt!

Ryan Gosling <3 mums 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: