sjukt

hahaha de här va de sjukaste.
Idag åkte jag och kollade på Bk norra (fotboll), har sett dem massor med gånger 4gr exakt för att Jörgen min  chef är ordförande i den klubben. Men idag var jörgen på sin dotters student och då så skulle jag ta hand om fiket. (De var dock ingen publik) så jag satt där ensam på läktarn. Tills Royne kom från att ha tagit betalt (inträde) till alla 0 som kom för att kolla matchen.
DÅ vet ni vad som händer, jag sitter där, royne står snett bakom mig. En kille i Bk norra, Tommy, gör mål. Royne skriker "BRA TOMMY" och han skriker då "Jag kommer!" och så börjar han springa fort över hela plan fram till läktarn, där hoppar han upp ställer sig framför mig och sträcker fram sin hand, så jag tar honom i handen och då säger han "fan va snygg du är" och jag chockad till tusen svarar "tack" och måste se ut som ett stort frågetecken. hahahahaha

Sen när matchen var slut så plockade jag ihop fiket och väntade på att få betala domarn, då kom han igen och sa "hoppas att du inte tog illa upp" jag svarade "nej då ingen fara" då säger han att han ska göra så nästa match också. hahaha
OH HERREGUD. men de va dagens iallafall!!


Bild på mig från när jag spela fotboll. SAKNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: